Alezat și honuit bloc motor

În funcție de necesitate la un motor se pot face diverse prelucrări:

  • alezarea blocului motor
  • înlocuirea de cilindrii
  • honuirea cilindrilor(sau a monoblocurilor pe mașină Berco sau Chima)

Alezarea în linie a blocurilor motor se face pe un utilaj CNC de la firma Berco din Italia îm funcție de necesități la un bloc motor se pot face următoarele prelucrări, indiferent de mărime(autoturism, tractor, camion)

  • alezarea blocului motor sau a cilindrilor(pe mașină Berco AC650M sau APM-100C produs în Italia)
  • honuirea blocului motor sau a cilindrilor(pe mașină Berco SR 100 sau M4215 Chima)
  • alezarea în linie a blocului motor atât a liniei de pane cât și axului cu came(mașină CMC 1600A, Berco Italia)
  • planarea blocului motor(mașină SP 1300G – AZ Italia)
  • Verificarea bloculurilor motor dacă sunt fisurate(Banc de produs Serdi SPT 1501 Franța)

În afară prelucrărilor menționate mai sus, cilindrii se pot schimba cu cilindrii auxiliari iar dacă acesta nu sunt, se pot fabrica.

În funcție de necesitați putem comanda și piese de schimb: pistoane STD sau la cotă de reparație, cilindrii, cuzineți, ax came, etc.

Recondiționat chiulase

În firma noastră putem recondiţiona chiuloase de la motoarele cu ardere internă cu personal de înltă calificare şi cu utilaje de ultimă generaţie, indiferent de mărime.(de la chiulasă de motocicletă până la chiulasă de autoturisme, autoutilare, tractoare, camioane, etc?). Recondiţionarea chiulaselor decurge  în următorul mod:

  • se efectueză un test la chiolasă pe care o trimite sau o aduce clientul(testare chiulasei se face pe o maşină SERDI 1501 produs in Franţa). După efectuarea testului şi evaluarea defectelor se face o ofertă de preţ pe care dacă clientul o acceptă se începe recondiţionarea chiulasei.
  • Recondiţionarea chiulasei se face în următoarele etape:
    • Frezarea fisurilor existente şi sudarea(unde este nevoie)
    • Prelucrarea sudurii şi locajului scaunului supapei
    • Înlocuirea scaunelor şi a ghidajelor supapei defecte
    • Se rectifica supapele (înainte de oferta de preţ), se execută pe masină SERDI HVR90 sau RV561 COMEC, sau KWIK-WAY-USA
    • Se alezează scaunul supapei pe masină SERDI 3.0
    • Se rectifică plan pe maşină AZ-SP 1300G sau AZ-S 330R
    • Se montează chiulasa (respectând cotele de fabricaţie) şi se împachetează

Alezare în linie bloc motor

Alezarea în linie a blocurilor motoare se realizează pe o mașină CNC cumpăratp in 2014 de la firma Berco din Italia(momentan este cea mai  complexă mașină fabricată pentru această operație)

Rectificat arbori cotiți

Rectificarea arborilor cotiți o putem executa începând de la cel mai mic arbore până la arbori mari de tractoare sau autocamioane și se face pe utilaj de înaltă precizie produs de firma Berco în Italia. În funcție de cotele de reparație asigurăm și cuzineți.

Alezare în linie bloc motor

Alezarea în linie a blocurilor motoare se realizează pe o mașină CNC cumpăratp in 2014 de la firma Berco din Italia(momentan este cea mai  complexă mașină fabricată pentru această operație)

Recondiționat Ax echilibrare pompă de ulei din modulul de echilibrare cu pompă ulei la motoarele Volkswagen 2.0 TDI

Recondiționat biele

Pentru recondiționat biele, avem o linie completă de recondiționat.

  • mașină de alezat și rectificat Bucșă bolt – Berco Italice
  • mașină de alezat și rectificat locaș centrat – Beco Italice
  • mașină de rectificat parte de îmbinare bielă – AZ Italice
  • mașină de aliniat biele – AZ Italice
  • aparat de rectificat paralel între axe și prependicular – AZ Italice

Execuție piese diverse

Piese pentri motoare sau fabricat începând din anul 1993. S-a început fabricarea de cilindrii(datorită faptului că în anii respectivi în românia nu se găseau), pe urmă s-a început fabricarea de antechame(chiuloase) într-un număr de 106 tipo dimensiuni pentru diferite mărci de autoturisme care s-au și exportat. Pe urmă s-au mai introdus în fabricație ghiduri de supape, bucșe de injector, dopuri de apă întro mare diversitate de tipo dimensiun, etc. .

Pe lăngă piesele pentru motoare auto datorită dotării cu utilaje de ultimă generație(ultimul utilaj cumpărat cu ajutorul fondurilor europene este un strung CNC Ottoranger LT 42). Se mai fabrică diferite tipuri de piese pentru diferiți beneficiari.